Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Συνέχεια σώμα- δόντια- 5 αισθήσεις

Συνέχεια σώμα...

 Συνεχίζοντας το σώμα μιλήσαμε για τα μέλη, τα καταγράψαμε και τα αντιστοιχήσαμε στη σωστή θέση..
.Αποτύπωση σωματικής ανάπτυξης του εαυτού μου.
 Με αφορμή την εξέλιξη του εαυτού μου( σωματική) τα παιδιά έφεραν φωτογραφίες από το σπίτι τους
 

 

Ολοκληρώνοντας το σώμα μιλήσαμε για τα χέρια- δάχτυλα με ένα αίνιγμα.....



Εικαστική  παρέμβαση -  Στολίσαμε τον τοίχο της τάξης με τις παλάμες μας..




 Δόντια

Παρατηρούμε ένα ομοίωμα οδοντοστοιχίας και ύστερα φτιάχνουμε ένα δικό μας με πηλό ..
 


 "Ο Σοκολάκης και η Ζαχαρούλα Τρυποδόντη"



 Συζητήσαμε για το ποιες τροφές κάνουν καλό στα δόντια και ποιες τα βλάπτουν...
 Ύστερα τις αποτυπώσαμε...



 Οι 5 μας αισθήσεις...

Ονομάζω τις 5 αισθήσεις και ζωγραφίζω το αντίστοιχο όργανο

 Τι μπορώ να κάνω με τις αισθήσεις μου;
 
  




 Αφή:Πώς νοιώθω το άγγιγμα; Δέρμα
Αναγνώριση προσώπου με τα χέρια.

 ''Διαβάζουμε'' το βιβλίο της αφής...
 
Όραση:Πώς λειτουργούν τα μάτια; Η σημασία της αφής για τους τυφλούς.
Ζωγραφίζω τα μάτια ενός συμμαθητή μου

 Ζωγραφίζω τι μπορώ να δω....
 

 Ακοή: Πώς λειτουργεί το τύμπανο του αυτιού μου;;

 Αναγνώριση μουσικών οργάνων.
 Όσφρηση: Πώς λειτουργεί η μύτη μου;
Προσπαθώ να καταλάβω τι υπάρχει σε κάθε μπολάκι..

Κάνουμε υποθέσεις  τί μπορεί να είναι..


 Γεύση: Πού βρίσκεται κάθε γεύση πάνω στη γλώσσα μας...(Αλμυρό-Γλυκό-Ξινό-Πικρό)
Προσπαθώ να καταλάβω τι είναι αυτό που δοκιμάζω...










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου μας ,εύχονται καλή και δημιουργική σχολική χρονιά, με Υγεία και χαμόγελο!